Growth Magazin
GROWTH MAGAZIN - Magyarország
Három hónap alatt 10 000 felhasználóval bővült a mesterséges intelligencia alapú szövegszerkesztő
0:00
-35:06

Paid episode

The full episode is only available to paid subscribers of Growth Magazin

Három hónap alatt 10 000 felhasználóval bővült a mesterséges intelligencia alapú szövegszerkesztő

Tóth Benedekkel a Molin.ai alapítójával beszélgettünk az AI platformok jelenéről és jövőjéről.

Természetesen szóba került az a sokakat foglalkoztató kérdés, hogy vajon elveszi-e a mesterséges intelligencia bizonyos szakterületeken dolgozók munkáját, és milyen elvárásokat támaszhat a mindennapi ember a ChatGPT-hez hasonló rendszerekkel szemben.

A Molin.ai-t három alapító hozta létre: Tóth Benedek, a testvére Tóth Gergely, valamint Alexandru Rosianu​.​​ Utóbbival egy hackatonon találkozott Benedek, majd a két mérnök barátokká vált. Mindketten hoztak létre kisebb projekteket korábban, így teljesen egyértelmű volt számukra, hogy közös vállalkozásba kezdenek. Első közös próbálkozásuk egy fintech startup volt, ami lehetőséget adott a felhasználóknak, minimális összegért, így akár már 1 euróért ingatlanba fektetni. Később Gergelyt is bevonták a csapatba marketing tapasztalata miatt. Ismerték egymás munkamorálját és képességeit, aminek köszönhetően a Molin.ai növekedési pályája is előre nem látott növekedési szinteket ugrott meg.

A kezdetek

A termék ötletét egy saját probléma szülte. Számukra hatalmas nehézséget okozott hétről-hétre új ötletekkel előállni, hírleveleket megírni, ezért létrehozták a Molin.ai-t egy eszközt, amely segített nekik gyorsan összeállítani a hírlevéhez szükséges anyagot jelentős időt spórolva az alapítóknak. Később egy ausztrál csapat megkereste őket, és megvásárolták a hírlevél szolgáltatást. Ezután felmerült bennük a kérdés, hogy mi lenne, ha mások is tudnák használni ezt az eszközt. Egy piackutatás során rájöttek, hogy néhány copywriting eszköz létezik ugyan a piacon, de azok nagyon drágák és általában csak angol nyelven működnek. Ezért gyorsan összeállítottak egy MVP-t, amit 2023 januárjában mutattak be a nagyközönség számára. Azóta nem csak exponenciálisan, de minimális marketing költéssel növekszik a felhasználói bázisuk.

Listen to this episode with a 7-day free trial

Subscribe to Growth Magazin to listen to this post and get 7 days of free access to the full post archives.