Decentralizált oldal: Így lehet hirdetési telket szerezni a Growth Magazinban
A Growth Magazin Magyarországon elsőként mutatta be a decentralitált megoldását. Mutatjuk, hogyan lehet a Tiéd egy terület a kiadvány 63. oldalán található 1200 db hirdetési telekből.
Miért a Growth Magazin?
A Growth Magazin nem egy átlagos üzleti lap. Itt nincsenek felületes cikkek vagy érdektelen pletykák. Valódi, lényegi történetekre koncentrálunk, amelyek a gazdasági és technológiai világ valódi hőseit állítják reflektorfénybe. Olyan alapítók, befektetők és piaci szereplők élettörténeteiről olvashatsz, akik merte nagyot álmodni, és akiknek a üzleti sikerei hatással lehetnek rád.
Mi az a “hirdetési telek”?
A P63 oldalon örökös megjelenést biztosít a kiadó, vagyis minden számban automatikusan ott lesz a helyed. A P63 oldal ugyanis egy decentralizált felület, azzal a céllal jött létre, hogy bárki tulajdonolhasson egy picinyke területet a magazinból. Az innovatív megoldás lehetőséget ad egy hosszútávú láthatóságra. Ugyanakkor a P63 oldalon található “hirdetési telkek” száma maximalizálva van 1200 darabra, vagyis ennél több nincs és nem is lesz elérhető.
Hogyan tudok megszerezni?
A P63 oldalon található blokkok egyike csak úgy lehet a Tiéd, ha Lifetime előzetést vásárolsz. A Lifetime előfizetés örökös hozzáférést biztosít a magazinhoz és az online felülethez továbbá egy db blokkot is ad, amibe szabadon tölthetsz fel 80x40px méretű képet.
Mennyi hirdetési telek van még összesen?
A decentralizált oldalon összesen 1200 blokk lett kialakítva, ami
ből folyamatosan fogy, ahogy vásárolnak a lifetime előfizetők. Amint elfogyott a terület többé már nem lesz elérhető, maximum csak azoktól tudod megvenni, akik már egyszer megszerezték.
Mennyibe kerül?
A P63 blokkot már nem lehet önmagában megvásárolni, csak lifetime előfizetéssel juthatsz hozzá a hirdetési telkekhez.
Két verzióban tudsz lifetime előfizetést vásárolni:
Lifetime előfizetés (Nyomtatott verzió)
Lifetime előfizetés (Digitális verzió)
A Growth Magazin küldetése, hogy széles körben terjessze a startup szubkultúrát és a startup gondolkodásmódot. Hiszünk abban, hogy a jó ötletek nemcsak hogy életeket menthetnek, de hozzájárulhatnak a társadalmi mobilitáshoz és a társadalmi különbségek csökkentéséhez. A magazin olyan emberek számára készül, akik aktív szereplői kívánnak lenni a gazdasági világnak, akiket nem elégszenek meg a status quo-val, és akik a változás és fejlődés hajtóerejeként tekintenek saját magukra.