Growth Magazin
GROWTH MAGAZIN - Magyarország
Beszéltél ma már a célcsoportoddal?
0:00
-13:02

Paid episode

The full episode is only available to paid subscribers of Growth Magazin

Beszéltél ma már a célcsoportoddal?

Rusvai Richard - Data Innovation

Milyen célból indult anno a DI, amikor kitaláltátok?

Azon cél érdekében hoztuk létre a céget, hogy a digitális piacon minél pontosabb célozhatóságot és elérést tudjunk biztosítani a partnereinknek. A kezdetekben egy minél jobban profilozott saját adatbázis létrehozása volt a cél, amelyet folyamatosan fejlesztünk mind célzások, mind elérhető adatmennyiség tekintetében. Az adatgyűjtéshez saját adatbázis építő modul fejlesztését tűztük ki célul, amely biztosítja a GDPR szabályozásnak megfelelő adatgyűjtést, valamint az adatbázis felépítése után a minél kisebb meddőszórással való célzást. Egy look a like modellezés is a tervezésnél ütemezésre került, hogy a kisebb célcsoportokat a hatékonyság megtartása mellett, bővíteni tudjuk.

This post is for paid subscribers

Growth Magazin
GROWTH MAGAZIN - Magyarország
Hallgasd a Growth Magazinban szereplő tartalmakat és ismerd meg a startup világ titkos életét.