Magyar szakember nyerte az International Loyalty Awards „Év Embere” díját
A rangos elismerést Dubai-ban vette át Kecsmár Zsuzsa
Kecsmár Zsuzsa, az Antavo Loyalty Cloud társalapítója és stratégiai vezetője nyerte idén a rangos „Év Embere” díjat a Dubaiban megrendezett International Loyalty Awards-on. Az Antavo Loyalty Cloud korábban címlapon szerepelt a Growth Magazinon, ahol Jared Schrieber interjút készített a cég vezetőivel, amely meg is nézhető itt.
Az évente megrendezett International Loyalty Awards a vásárlói hűség iparágán belüli kiválóságokat és innovációkat díjazza, kiemelve azon egyéneket, vállalatokat és szervezeteket, akik vezető szerepet töltenek be a szektor jövőjének alakításában. Kecsmár Zsuzsa az első magyar szakember, aki elnyerte ezt a díjat.
A londoni székhelyű, de magyar gyökerekkel rendelkező Antavo Loyalty Cloud a világ egyik vezető hűségprogram-technológiai szolgáltatója, olyan jelentős nemzetközi márkák hűségprogramját fejlesztette ki, mint a BMW, KFC, C&A, BrewDog és a Scandic Hotels. A vállalat, amely mintegy tíz éve alakult, világszerte száz alkalmazottat foglalkoztat.
A zsűri Kecsmár Zsuzsa fáradhatatlan munkáját és az Antavo által elért kiemelkedő eredményeket ismerte el, amely hozzájárult az egész iparág növekedéséhez. Az Antavo minden évben összeállít egy Global Customer Loyalty Report tanulmányt, amely az iparági trendeket mutatja be, és amit idén már több mint 5000 ember töltött le.
Kecsmár Zsuzsa, a díj kapcsán elmondta: „Nagy megtiszteltetés, hogy én kaptam ezt a rangos nemzetközi díjat. Az „Év Embere” elismerés egyrészt azért fontos nekem, mert bizonyítja, hogy kemény munkával és szenvedéllyel egy kicsi startupból piacvezető, globális szolgáltatóvá lehet válni. A mindennapjaink úgy telnek, hogy globális cégeknek szolgáltatunk egy szoftvert, és közben mindenki a saját otthonából dolgozik - igaz megtartottunk egy irodát Szegeden. Ez egy nagyszerű élet, és családbarát is: nemzetközi piacon, technológiában, nőként, édesanyaként élni és dolgozni.”
Az Antavo 2022-ben százszoros értéknövekedést ért el az első befektetési körhöz képest, amely során 4 milliárd forintos befektetési kört zártak. A vállalat egyik alappillére az edukáció és a szemléletformálás, amivel hozzájárulnak a fenntarthatósághoz és a vásárlók életmódjának pozitív befolyásolásához.
Kecsmár Zsuzsa a Forbes „100 Successful European Female Founders in Technology” listáján is szerepelt már, és több mint egy évtizede vezeti nemzetközi menedzsmentjével együtt a vállalkozást. Férjével, Kecsmár Attila ügyvezetővel és másik két társalapítójukkal Csarnai Gáborral és Nemes Andrással, illetve nemzetközi menedzsmentjükkel több mint egy évtizede vezetik a vállalkozásukat. Szegeden él, három gyermek édesanyja.